یا علی

الله

یا علی

الله

درگیری شدید پوگبا- مورینیو؛ امیدواری بارسلونا


۶۸۷۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

درگیری شدید پوگبا- مورینیو؛ امیدواری بارسلونا

با افزایش تنش میان پل پوگبا و ژوزه مورینیو، احتمال جدایی ستاره فرانسوی افزایش یافته است 

ادامه مطلب ...

بلیط هواپیما


سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و همچنین بلیط قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازها و خطوط ریلی موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید.   ادامه مطلب ...

عملیات پهپادی نیروهای یمنی علیه مرکز فرماندهی متجاوزان

نیروهای مقاومت یمن یک مرکز فرماندهی وابسته به ائتلاف متجاوز را در ساحل غربی با استفاده از پهپادهای خود هدف قرار دادند.

عملیات پهپادی نیروهای یمنی علیه مرکز فرماندهی متجاوزان نیروهای مقاومت یمن امروز سه شنبه 16 مردادماه موفق شدند با استفاده از پهپادهای خود یک مرکز فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی در پادگان «عمبره» واقع در ساحل غربی را هدف قرار دهند.

اخیرا نیروهای مقاومت یمن حملات موشکی، توپخانه ای و پهپادی خود را علیه عناصر متجاوز ائتلاف سعودی به ویژه نظامیان سعودی در خاک عربستان افزایش داده اند.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر ۱ مواضع نظامیان سعودی را در خاک این کشور هدف قرار دادند.

بمباران اتمی ژاپن؛ سیاه‌ترین لکه پرونده سیاه تاریخ یانکی‌ها

واشنگتن در ظاهر، بر اهمیت صلح و ثبات تاکید و خود را مخالف تسلیحات هسته‌ای و موشکی نشان می‌دهد؛ اما میلیون‌ها انسان را قربانی اهداف شوم خود می کند 

ادامه مطلب ...