یا علی

الله

یا علی

الله

جریان اصلاحات نباید هزینه کاستی‌های دولت روحانی را بپردازد

جریان اصلاحات نباید هزینه کاستی‌های دولت روحانی را بپردازد/اصرار جهانگیری برای ماندن در دولت ضربه‌های سهمگینی به اردوگاه اصلاح‌طلبان وارد می‌کند   

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: معتقدم هرچقدر چهانگیری بیشتر برای حضور در بدنه دولت پافشاری کند، ضربه‌های سهمگین‌تری به بدنه اصلاحات وارد می‌شود.


عتهخعهعمحمد خون‌چمن عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان  درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر احتمال سخنگویی جهانگیری در کابینه دولت، اظهار کرد: در شأن جهانگیری نیست که بخواهد سخنگوی دولت شود و در شرایط فعلی نیز جریان اصلاحات نمی‌خواهد که وی در این کسوت قرار بگیرد.

وی افزود: به عنوان مثال وقتی جهانگیری برای دلار نرخ 4200 تومانی معرفی کرد، از آن به بعد مردم دلار رسمی کشور را با نام جهانگیری می‌شناسند و اکنون اگر سخنگویی دولت به وی واگذار شود، هر ضعفی در عملکرد دولت بر گردن جهانگیری خواهد افتاد، لذا بنده به عنوان یک فرد اصلاح‌طلب به شدت با سخنگویی وی در کابینه دولت مخالفم.

خون‌چمن تصریح کرد: معتقدم حضور جهانگیری به هر شکلی در دولت برای اردوگاه اصلاح‌طلبان تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت، چرا که او در کارزار انتخابات 96 خود را نماینده جریان اصلاحات به مردم معرفی کرد و اکنون هر کاستی در دولت در کارنامه, وی و اصلاح طلبان ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: مردم تصور می‌کنند که جهانگیری عهده‌دار مسئولیت‌های مهم در دولت بوده و بسیاری از تصمیمات اساسی را او برای کشور می‌گیرد، در حالیکه این تفکر اشتباه است و چنین امری صحت ندارد.

خون‌چمن گفت: حضور جهانگیری در انتخابات 96 به جریان اصلاحات و علی‌الخصوص آینده سیاسی وی لطمه بزرگی وارد کرد و اکنون جهانگیری هرچقدر برای حضور در بدنه دولت پافشاری بیشتری کند، ضربه‌های سهمگین‌تری به بدنه اصلاحات وارد خواهد شد.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره تغییرات در تیم اقتصادی دولت، بیان کرد: روحانی اگر می‌خواهد مشکلات کشور حل شود، باید تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و  بداند که تنها با جابجایی افراد کنونی آبی برای مردم گرم نخواهد شد، همچنین لازم است که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور با فسادی که اکنون بسیاری از دستگاه‌های دولتی را فراگرفته به درستی مقابله کند.

وی درباره وعده روحانی مبنی بر تغییر تیم اقتصادی دولت و سکوتش در این باره، اظهار کرد:  جریان اصلاحات نباید هزینه عملکرد روحانی را بپردازد، باید صراحتا به مردم بگوید افرادی که در بدنه دولت هستند از اردوگاه اصلاح‌طلبان انتخاب نشده است و استراتژی حاکم بر دولت نیز مطابق با رأی جریان اصلاحات نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.