یا علی

الله

یا علی

الله

بلیط هواپیما


سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و همچنین بلیط قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازها و خطوط ریلی موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید.   
سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، با فروش بلیط هواپیما در پروازهای داخلی نظیر تهران، مشهد، کیش، اهواز، شیراز و... و همچنین پروازهای خارجی نظیر نجف، استانبول، دبی، تفلیس و... و همچنین فروش بلیط قطار در انواع مسیرها سعی نموده است تا بسیاری از نیازهای شما به دریافت بلیط در انواع مسیرها را مرتفع نماید. همچنین این سامانه می‌کوشد از طریق ارائه بیمه مسافرتی، هر روز بیشتر در جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود قدم بردارد.
برای خرید هر نوع بلیط هواپیما، اعم از بلیط سیستمی یا بلیط چارتر در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی، و همچنین بلیط قطار تنها نیازمند به انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود در صفحه اصلی سامانه خواهید بود. همچنین از آنجا که پرنمودن فیلد «تعداد مسافران» در صفحه نخست، شما را در سریعتر پیدا کردن پروازهای دارای ظرفیت کمک خواهد نمود؛ می توانید برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود، تعداد مسافران را نیز در صفحه اصلی سامانه درج نمائید. برای اطلاع از نحوه صحیح خرید بلیط هواپیما و تکمیل اطلاعات خود می توانید به بخش «راهنمای خرید» در صفحه نخست قاصدک 24 مراجعه نمائید
در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی و با کسر جریمه مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری وجود دارد تا کاربران این سیستم قادر به طی تمامی مراحل خرید یا استرداد در یک سامانه باشند. لازم به توضیح است عملیات کنسلی و استرداد مبلغ بلیط هواپیما با توجه به دستورالعمل ها و قوانین مصوب سازمان هواپیمایی کشوری صورت می گیرد و کاربران قاصدک 24 می توانند برای آگاهی از متن کامل این دستورات به بخش « قوانین و مقررات» در صفحه اصلی سامانه مراجعه نمایند. در این بخش همچنین امکان دستیابی به شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیط هواپیما در دو نوع بلیط سیستمی و بلیط چارتر و همچنین قوانین بلیط قطار برای خریداران گرامی نیز مهیا شده است.
نکته قابل توجه دیگر در سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 آن است که در این سامانه علاوه بر ارائه بلیط هواپیما در مسیرهای داخل کشور، بلیط پروازهای خارج از کشور به صورت یک طرفه و دو طرفه از طریق ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی داخلی، بلیط قطار و بیمه مسافرتی نیز فراهم شده است. همچنین قاصدک 24 این مژده را می دهد که بزودی دریافت بلیط هواپیما پروازهای خارج از کشور از طریق همکاری با ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی خارجی و همچنین دریافت بلیط قطار از طریق همکاری با کارگزاران مسیرهای ریلی نیز در این سامانه مهیا خواهد شد.
کاربران سامانه خرید بلیط قطار و خرید بلیط هواپیما قاصدک 24، می توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت، بلیط هواپیما و بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایند، از این رو رزرو و خرید هر نوع بلیط هواپیما و بلیط قطار از سایت قاصدک 24، بدون پیشنیاز و محدودیت امکان پذیر است. همچنین خریدارانی که اقدام به عضویت در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24 نمایند، از یک پنل اختصاصی و ویژه برخوردار خواهند شد که در آن قادر به مشاهده و پیگیری بلیط های خریداری شده و همچنین شارژ اعتبار پنل کاربری خود برای خریدهای آتی می باشند. برای بهره مندی از امکانات ویژه پنل اختصاصی و تجربه خریدهای سریع و ساده تر، تنها کافیست در سایت قاصدک 24، «ثبت نام» نمائید.
در پایان قابل ذکر است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارشناسان فروش، به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود برای هرگونه سوال یا مشکل احتمالی طی استفاده از این سامانه است تا آنها را برای خریدی آسان و لذت بخش همراهی نماید. خرید غیر‌حضوری، امکان مقایسه و خرید ارزانترین بلیط ها در مسیرهای پرتردد، پشتیبانی تمام وقت در هفت روز هفته و ده‌ها مزایای دیگر از قابلیت های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک 24 است که لذت مسافرت را دوچندان می‌نماید؛ فرصت را از دست ندهید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.