یا علی

الله

یا علی

الله

پیامبری که در اولین روز تولدش به داخل تنور آتش انداخته شد

نام مبارک حضرت موسی(ع) 126 بار در 36 سوره قرآن آمده است؛ از این رو می توان گفت قرآن توجه و عنایت ویژه ای به زندگی حضرت موسی(ع) دارد.
 
این پیامبر اولوالعزم الهی 240 سال عمر کرد و از نوادگان ابراهیم(ع) و فرزندان بنی اسراییل بود.
  


ادامه مطلب

99 درصد مسئولان از متن برجام بی‌خبرند

حجت‌الله عبدالملکی بعدازظهر امروز(28 آذر) در همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت جهانی اظهار داشت: متن انگلیسی و اصلی برجام را بیشتر مسؤولان کشور نخوانده‌اند و از آن اطلاعی ندارند.

عضو هیات‌علمی دانشگاه امام صادق با اشاره به صحبت‌های مسؤولان دولت پیش از برجام، افزود: مسؤولان دولت پیش از برجام تأکید داشتند که باید مذاکره را به سرانجام برسانیم و اگر این‌گونه نشود اقتصاد مملکت فلج می‌شود.


ادامه مطلب

شمشیر ایران در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است

سردار قربانی

سردار مرتضی قربانیمشاور ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه گفت: شمشیر ما در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عریستان سعودی است.

وی گفت: امروز  شمشیر جمهوری اسلامی در یمن، روی دریای سرخ است و در صورت مسلح شدن آنها به موشک،  عربستان صعودی و هم‌پیمانانش دستان تسلیم خود را بالا می‌برند.

تقویت بنیه دفاعی کشور در لایحه برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی قرار گیرد‌

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه از پیشنهاد و تصویب کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق برای تقویت بنیه دفاعی در لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد و اظهار داشت: کمیته دفاعی کمیسیون تلفیق پیشنهادی برای تقویت توان دفاعی، سیاست خارجی و توان سایبری کشور داشت که با همکاری نمایندگان عضو کمیسیون جایگزین پیشنهاد دولت شد.

فلاحت پیشه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقویت حقوق و مزایای نیروهای نظامی و انتظامی در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: تقویت تجهیزات دفاعی کشور نیز در ماده 33 لایحه برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.