یا علی

الله

یا علی

الله

مأموریت قایق فرانسوی توقیف‌شده در الحدیده جاسوسی بود

یک منبع یمنی تاکید کرد که مأموریت نیروهای فرانسوی سرنشین قایق توقیف شده در سواحل الحدیده جاسوسی بوده است.

مأموریت قایق فرانسوی توقیف‌شده در الحدیده جاسوسی بود یک منبع یمنی آگاه امروز دوشنبه 28 خرداد اعلام کرد که قایق توقیف شده توسط نیروهای مقاومت یمن در سواحل الحدیده حامل عناصری با تابعیت فرانسه بوده و مأموریت آنها جاسوسی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: توقیف این قایق بیانگر آن است که نیروهای فرانسوی در مدیریت جنگ در یمن به ویژه درگیری ها در ساحل غربی دست دارند. تمام کسانی که در این قایق بودند در حال حاضر در بازداشت بسر می برند.

گفتنی است روز گذشته نیروی دریایی ارتش یمن یک قایق وابسته به بیگانگان را در ساحل الحدیده شناسایی و توقیف کرد.

ایران – آمریکا؛ یانکی‌های میزبان آخرین حریف هفته چهارم

 در سومین و آخرین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2018، تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی والیبال امریکا به میدان خواهد رفت.

تیم ملی ایران از ساعت 3 بامداد دوشنبه 28 خرداد (به وقت تهران) در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال، با آمریکا که میزبان این هفته از رقابت‌ها نیز بود، روبرو می‌شود.

ایران – امریکا؛ یانکی‌های میزبان آخرین حریف هفته چهارم

نگاهی به تاریخ والیبال در کشور امریکا نشان از این دارد که این رشته علاوه بر این که به اعتقاد برخی‌ها در این کشور ابداع شده است، سابقه بی نظیری برای تیم ملی این کشور نیز رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%a7%db%8c%d8

محمد ثلاث، عامل شهادت ۳ مامور ناجا اعدام شد

 محمد ثلاث اعدام شدمحمدرضا ثلاث باباجانی در تاریخ ۳۰ بهمن و در پی تجمع غیرقانونی آشوب‌گران در گلستان هفتم از خیابان پاسداران، با راندن اتوبوس به سمت ماموران نیروی انتظامی آنان را هدف تهاجم عمدی خود قرار داده که منتهی به شهادت سه نفر از ماموران به اسامی گروهبان یکم رضا امامی، گروهبان یکم محمدعلی بایرامی و سرباز وظیفه رضا مرادی شده بود.

نامبرده در جریان تحقیقات، ضمن اقرار به عمدی بودن اقدام خود از جمله راندن و هدایت اتوبوس به سمت ماموران ناجا، علت را عصبانیت و خشم اعلام کرده است.

با وصول پرونده به دادسرا و با عنایت به تقاضای اولیای دم هر سه شهید، مراحل استیذان از رییس قوه قضاییه برای اجرای قصاص نفس طی شد و حکم قصاص سحرگاه روز دوشنبه مورخ ۲۸ خرداد اجرا گردید.

بازار خودرو کاملا انحصاری است/ ایران خودرو و سایپا با جان و خون مردم بازی می کنند

برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب با موضوع بررسی ثبت نام و نابسامانی قیمت خودرو ها برگزار شد.

بازار خودرو کاملا انحصاری است/ ایران خودرو و سایپا با جان و خون مردم بازی می کنند  بررسی ثبت نام و نابسامانی قیمت خودروها موضوع گفت‌وگوی ویژه خبری امشب 27 خرداد ماه بود که با حضور امیرحسین کاکایی مشاور مدیر عامل ایران خودرو و خاکساری کارشناس بازار برگزار شد.  ادامه مطلب ...

حجت الاسلام ادیانی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد

فرمانده معظم کل قوا حجةالاسلام اَدیانی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

حجت الاسلام ادیانی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا اَدیانی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

جناب حجةالاسلام آقای حاج سید علیرضا اَدیانی

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی   ادامه مطلب ...