یا علی

الله

یا علی

الله

بیانیه محمدباقر قالیباف:

مرحله پاسخگویی به مطالبات مردم آغاز شده است/ منتقدین باید به مطالبات به حقِ مردم بپردازند

شهردار تهران در بیانیه‌ای تأکید کرد که برای جلوگیری از خودکامگی در اداره‌ کشور، منتقدین باید در چارچوب‌های قانونی به طرح مطالبات به حقِ مردم بپردازند.  

ادامه مطلب ...

نتیجه اولیه شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستای تهران+ جزییات

فرماندار تهران نتیجه اولیه شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستای تهران را اعلام کرد.

نتیجه اولیه شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستای تهران+ جزییات  عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری صبح امروز آمار 2 هزار و 523 شعبه از 3 هزار و 957 شعبه اخذ رأی انتخابات شورای شهر و روستا را اعلام کرد که به شرح ذیل است: 
ادامه مطلب ...

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است

اموزش یعنى ایجاد امادگى براى پذیرش مسؤلیت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.