یا علی

الله

یا علی

الله

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار آمریکا را به سخره گرفت

وزیر اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار آمریکا را به سخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرد.  

سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در بیانیه ای به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی، این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامید.
 
در متن این بیانیه آمده است:
 
۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ ساز، تحقق اندیشه‌ی آرمانی ور‌هایی بخش استکبار ستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد اندیش چشاند و آنچنان طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد که آن دشمن نگون بخت از سرِ استیصال، انفعال و سردرگمی متوسل به عملیات کور نظامی گردید و باذن الله شکست خفت بار متجاوزین در صحرای طبس واقعه‌ی هجمه‌ی ابابیل بر سپاه ابرهه را در اذهان زنده کرد؛ و اینک با درایت و تدبیر خردمندانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس زدایی از شیطان بزرگ را به منصه‌ی ظهور رسانده و به رغم هیاهو‌های تبلیغاتی حربه‌ی تحریم‌های اقتصادی غیر انسانی نیز با مقاومت و ایستادگی این ملت انقلابی و فهیم، نخ نما گردیده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.