یا علی

الله

یا علی

الله

حمایت از قدس در واقع مقابله با دشمن درجه یک ایران است/ حضور مردم باعث افزایش قدرت بازدارندگی کشور می‌شود

ببیک فعال سیاسی اصولگرا گفت:همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند حضور در راهپیمایی روز قدس امسال دارای اهمییت بیشتری نسبت به سالهای گذشته است، چرا که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جهانخوار تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته اند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.  

لطف الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا   با اشاره به اهمیت روز قدس و تاکید مقام معظم رهبری برحضور پرشور مردم در این روز بهتر از سال‌های گذشته،اظهار کرد:مساله قدس  بسیار اهمیت دارد چرا که آزادی فلسطین اشغالی جزء آرمانهای ما تلقی می‌شود لذا باید به هر طریقی از مردم فلسطین و قدس اشغالی دفاع کنیم.

حمایت از قدس در واقع مقابله با دشمن درجه یک ایران است

وی افزود: ما جز ملت های مسلمان هستیم و ظلم آشکار اسراییل غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین نظاره می‌کنیم،همچنین رژیم صهیونیستی یکی از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی نیز هست لذا حمایت از قدس در واقع مقابله با دشمن درجه یک ایران است.

رژیم غاصب صهیونیستی  و آمریکای جهانخوار تمام توان و ظرفیت  خود را به کار گرفته اند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند

فروزنده تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکیید کرده اند حضور در راهپیمایی روز قدس امسال به مراتب دارای اهمییت بیشتری نسبت به سالهای گذشته است، چرا که رژیم غاصب صهیونیستی  و آمریکای جهانخوار تمام توان و ظرفیت  خود را به کار گرفته اند تا جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.

حضور با شکوه مردم در یوم الله قدس باعث می‌شود که قدرت بازدارندگی ایران در برابر دشمنان افزایش پیدا کند

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد:حضور با شکوه مردم در یوم الله قدس باعث می‌شود که قدرت بازدارندگی ایران در برابر دشمنان افزایش پیدا کند و تمام دنیا بیش از پیش دریاببند که نظام جمهوری اسلامی ایران پایگاهی مردمی دارد  و ملت ایران با بصیرتی که دارند در برابر متجاوزان ودشمنان ایستادگس خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم فلسطین مبارزه ای جدید را در غزه علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در پیش گرفته اند و ما هر روز شاهد جنایت های  رژیم اسراییل هستیم لذا حمایت از ملت مظلوم قدس اشغالی وظیفه شرعی و ملی ماست وامنیت پایداری را نیز برای ایران به ارمغان می آورد.

گفتنی است که مقام معظم رهبری در سالهای گذشته همواره بر اهمیت روز قدس تاکید داشته اند که به چند مورد از بیانات ایشان در این باره میپردازیم:

روز قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق در مقابل باطل چقدر سعى کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند در طول این سالها که روز قدس را که نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق در مقابل باطل است، تضعیف کنند. روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندى عدل در مقابل ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامى است. روز فریاد رساى مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهاى استکبارى به جان امت اسلامى افتاده است. روز قدس چیز کوچکى نیست. روز قدس یک روز جهانى است. یک پیام جهانى هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى این است که امت اسلامى اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانى بزرگترین و قدرتمندترین دولتهاى عالم برخوردار باشد. (۱۳۸۸/۰۶/۲۹) 

وظائف سنگینى بر دوش مسئولان کشورهاى اسلامى است

روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی روز قدس، این حرکتى که امام بزرگوار ما آن را آغاز کردند و بحمداللّه روزبه‌روز بهتر و سال‌به‌سال گرمتر این حرکت ادامه دارد، یک حرکت بسیار عمیق و پرمعنائى است؛ این فقط یک راهپیمائى نیست؛ خونى است که در این روز در رگهاى امت اسلامى می‌دود؛ على‌رغم کسانى که می‌خواهند مسئله‌ى فلسطین و ملت فلسطین به دست فراموشى سپرده شود، این مسئله را روزبه‌روز زنده‌تر می‌کند؛ و همین جور خواهد بود. وظائف سنگینى بر دوش مسئولان کشورهاى اسلامى است، که امیدواریم خداوند همه را هدایت کند به آنچه که وظیفه‌ى آنهاست، و کمک کند که بتوانند این وظائف را انجام بدهند. (۱۳۹۱/۰۵/۲۹)

روز قدس مخصوص ایران نیست

روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیاى اسلام است و لذا در همه دنیاى اسلام، مسلمانان حضور خود را براى دفاع از برادران فلسطینى خود نشان دادند. مسلمانان در این روز اراده عمومى خود را براى مقابله با ترفندهاى امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و خونین بروز دادند؛ اما ملت ما در این زمینه پیشتاز بوده است و امسال به شکل نمایانى این پیشتازى و عظمتِ اراده ملى را در ایران نشان داد. (۱۳۸۲/۰۹/۰۵)

 همچنین رهبر معظم انقلاب در در اجتماع پرشکوه، پرشور و پرمعنای انبوهِ بی‌شمار مردم قدرشناس در بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جمعه همین هفته فرمودند: به فضل الهی، و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سالهای گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.