یا علی

الله

یا علی

الله

انجام گفت‌وگو میان احزاب باید برای تقویت انسجام باشد نه سوءاستفاده/برنامه‌های 97 جامعه اسلامی کارمندان در دست تدوین

رسخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: انجام گفت‌وگو میان جناح‌های کشور باید در جهت تقویت انسجام باشد، نه اینکه سوء استفاده کنند.

سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری   با اشاره به تدوین منشور گفت‌وگوی سیاسی در وزارت کشور، اظهار کرد: هنر اصلی یک سیاستمدار انجام گفت‌وگو است، در واقع با رایزنی و انجام گفت‌وگو می‌توان مواضع را بیان و اندیشه سیاسی تولید کرد.

وی با اشاره به شرایط انجام گفت‌وگو ادامه داد: انجام گفت‌وگو میان جناح‌های کلاسیک و سنتی یعنی اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلان نوظهور باید در جهت تقویت انسجام باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه دشمنان دست از توطئه علیه کشورمان برنمی‌دارند و در چنین شرایطی انجام گفت‌وگو برای تقویت مشترکات مثبت است، گفت: انجام گفت‌وگو میان نخبگان جناح‌های سیاسی مسلما نتایج مثبتی خواهد داشت.

سجادی افزود: گفت‌وگو می‌تواند به شکل مناظره دو به دو یا گروهی با محورهای مهم و مختلف سیاست داخلی و خارجی انجام شود؛ احزاب می‌توانند در حین این گفت‌وگوها ضمن تقویت مشترکات، در مورد اختلافات هم، نظر خود را بدهند.

وی با اشاره به نتایج مثبت گفت‌وگو میان احزاب و شخصیت‌های سیاسی، تصریح کرد: یکی از نتایج مثبت گفت‌وگو میان احزاب اقناع افکار عمومی است و می‌تواند به تضارب آرا هم کمک کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: برکات گفت‌وگو بیشتر از مشکلات آن است و این مهم در صورتی تحقق می‌یابد که احزاب خطوط قرمز را رعایت کنند.

سجادی تاکید کرد: بعضا هم شاهد بودیم که افراد در جریان مناظره‌ها یا گفت‌وگو از فرصتی که در اختیارشان گذاشته شده است، سوءاستفاده و از خطوط قرمز هم عبور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی کشورهای دنیا برای خود خطوط قرمزی دارند که کسی اجازه ندارد، از آن رد شود، گفت: ضروری است که در انجام گفت‌وگوها این خطوط و انصاف رعایت شود و اگر اینگونه نباشد انجام گفت‌وگو نتایج مطلوبی نخواهد داشت.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در ادامه به تشریح برنامه‌های تشکل متبوعش پرداخت و افزود: برای سال جدید برنامه‌های مختلفی داریم که در حال بررسی و تدوین آنها هستیم.

سجادی گسترش دامنه تشکیلات جامعه اسلامی کارمندان را یکی از محورهای این برنامه در سال 97 بیان کرد و گفت: امیدواریم دولت یارانه احزاب را هر چه سریعتر پرداخت کند تا احزاب بتوانند توسعه تشکیلاتی خود را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.