یا علی

الله

یا علی

الله

اغتشاشات در کشور دستپخت اتاق‌های عملیات روانی دشمنان است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ایجاد اغتشاش در کشور دستپخت اتاق‌های عملیات روانی کشور‌های دشمن است.  

احمد سبحانی کارشناس مسائل بین‌الملل   با اشاره به نقش رسانه‌های غربی در تشدید اعتراضات اخیر مردمی اظهار کرد: در روزگار فعلی ما جنگ‌ها از حالت نظامی تغییر یافته و عملیات روانی نقش بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: امروزه جریان‌سازی، شایعه‌پراکنی و تهییج مردم برای آشوب و اغتشاش از جمله اقداماتی است که رسانه‌های هوشمند علیه کشورمان انجام می‌دهند.

سبحانی با بیان اینکه آنچه امروز در کشور شاهدیم، دستپخت اتاق‌های عملیات روانی دشمنان است، گفت: یکی از دلایل این امر را می‌توان در شکست آنان در معادلات نظامی منطقه برشمرد، به همین منظور آنان درصددند تا از ایران انتقام بگیرند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان بیان کرد: نارضایتی‌هایی در داخل کشور وجود دارد، اما کشور‌های غربی از این مسئله سوء استفاده کردند و اکنون با عملیات روانی و دروغگویی مردم را وادار به اقدامات ساختارشکن می‌کنند و به دنبال راه انداختن جنگ روانی علیه ایران هستند.

کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: با نیم‌نگاهی به توئیت‌های فضای مجازی درمی‌یابیم که مرکز اکثر آنان از کشور‌هایی است که در زمینه‌های مختلف از ایران کینه دارند.

سبحانی بیان کرد: عربستان سعودی، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در رأس عوامل تحریک‌کننده اعتراضات علیه دولت ایران قرار دارند و تاکنون هزینه‌هایی برای اتاق‌های فکر خود صرف کرده‌اند تا بدین طریق بتوانند نقش نارضایتی‌های مردم را پررنگ کنند و به مقاصد شوم خود دست یابند.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش دولت نسبت به اخبار رسانه‌های غربی باید چگونه باشد؟، گفت: زمانی که مسئله عملیات روانی مطرح است، دولت باید هوشیارانه با آن برخورد کند و خواسته‌های به‌ حق مردم مبنی بر مبارزه با فساد و عوامل آن را جدی بگیرد.

کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان بیان کرد: رسانه‌های داخلی باید نتایج ملموس را به درستی منتشر کنند تا اعتماد مردم نسبت به دولت جلب شود، چرا که ملتی که با هم یکدست باشند، هیچ‌گاه به دشمنان خود اجازه نخواهند داد تا اهداف شومش را در کشور ما اجرایی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.