یا علی

الله

یا علی

الله

دولت قدردان سردار سلیمانی است

سخنگوی دولت گفت: دولت قدردان و سپاسگزار نیروهای مسلح به ویژه برادر فهیم و عزیزمان سردار سلیمانی است.

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (30 آبان) برگزار شد، گفت: باید از نیرو‌های وفادار و مقاوم مسلح سوریه، عراق و نیرو‌های فهیم مدافع حرم و مستشارانی که در مقابله با تروریست‌های داعش در عراق به نیرو‌های این کشور کمک کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: دولت قدردان و سپاسگزار نیرو‌های مسلح به ویژه برادر فهیم و عزیزمان سردار سلیمانی است، وی در جایگاه یک لشکر و نظام ایفای نقش و تعهد کرد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: باید مراقب تحرکات و تفکرات تروریست‌ها باشیم تا آن‌ها در قالب دیگری فعالیت تروریستی نکنند.

نوبخت تصریح کرد: در شرایطی که تلاش می‌شد حرکت تروریستی داعش علیه دولت قانونی سوریه به عنوان اعتراض مدنی مردم علیه آن کشور تعریف شود، با بصیرت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مسئولان عالی نظام تشخیص داده شد که این مبارزه عده‌ای مردم برای استیفای حقوق شهروندی نیست بلکه لشکر کشی عده‌ای تروریست با تفکرات سلفی و تکفیری علیه دولتی قانونی است.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بیانیه نفتی ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: آمریکایی‌ها دم به دم از این اقدامات خلاف دارند، اگر کمیته ویژه تشخیص دهد که نقضی صورت گرفته، اقدام متقابل انجام می‌دهیم.

نوبخت ادامه داد: در چگونگی اجرای برجام پیش بینی شده است که هر نوع تخلفی که از سوی طرفین قرارداد انجام شود، مکانیزم رسیدگی به آن در خارج و داخل کشور دیده شده است.

 سخنگوی دولت اظهار کرد: اگر در شهری پیمانکاری درست عمل نکرده به این معنا نیست که در تمام کشور اینگونه بوده است و تمامی مسکن مهرها مشکل دارند.

وی ادامه داد: آنچه مطرح شده به پیمانکار بازمی‌گردد نه به دولت قبل؛ ممکن است در دولت ما هم یک پیمانکار در یک جایی خوب عمل نکرده باشد، اینکه هر اتفاقی بیفتد و یک برچسب سیاسی به آن بخورد درست نیست.

سخنگوی دولت با اشاره به گزارش صد روزه عملکرد دولت دوازدهم بیان کرد: مسئولان تهیه گزارش صد روزه دولت را به سازمان برنامه و بودجه سپردند. ما گزارش های لازم را از دستگاه‌ها دریافت کردیم، گزارش عملکرد تقدیم رییس جمهور شده است و اطلاع رسانی می شود.

نوبخت گفت: زود است که بگوییم اتحادیه اروپا سیاست‌های خصمانه آمریکا را نسبت به ایران اعمال می‌کند، تا امروز اتحادیه اروپا در مورد برجام مواضع ایران را تایید کرده است.

وی افزود: در مورد سیاست دفاعی‌مان که بازدارنده است تحت هیچ شرایطی با هیچ کشوری توافق نمی‌کنیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: عربستان در مظان اتهام همکاری با تروریست‌ها است، اما جمهوی اسلامی در مقابل تروریست‌ها ایستاده است؛ عربستان در یمن جنایت‌های کورکورانه‌ای انجام می‌ده، واقعا تاسف بار است که اتحادیه عرب در مورد مردم یمن اینگونه بی عاطفه سخن می‌گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.