یا علی

الله

یا علی

الله

دولت سپاسگزار محبت‌های مقام معظم رهبری است

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: دولت سپاسگزار صمیمیت‌ها و محبت‌های مقام معظم رهبری است.  
دولت سپاسگزار محبت‌های مقام معظم رهبری است ، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور با انتشار یادداشتی در صفحه توئیتر خود با اشاره به دیدار صمیمی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری، نوشت:
 
-  تاکید ایشان بربسیارخوب بودن گزارشها، واینکه باید به اطلاع مردم رسانده شود؛ زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.
 
-  تاکیدبرتداوم خدمات دولت درراستای مقاوم نمودن اقتصاد،واگذاری اختیارات به استانها،هدایت تسهیلات بانکی و حجم عظیم نقدینگی به‌سوی تولید.
 
-  تایید دراولویت بودن سیاست خارجی دراین دولت؛  
 
-  تاکید برضرورت انتقادمنصفانه، همراه با ارائه راهکار صحیح؛
 
-  تاکیدبرفضای مجازی به عنوان دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف وضرورت استفاده حداکثری از فرصتهای فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن.
نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 12:46 http://ataher.blogfa.com

سلام. وب خیلی خوبی را شروع کردی . به روز رسانی به صورت روزانه یا یک روز درمیان تداوم داشته باشه تا بتوانی مخاطبین بیشتری جذب نمایید.از مطالب وب های پاتوق یاران و اخبار روز و جوان برای به روز رسانی الگو برداری کنید.لینک دوستان را فعالتر نمایید با سرکشی به وب دیگران و لینک شدن با آنها نسبت به جذب مخاطب بیشتر تلاش نمایید. تا به این ترتیب گروه موثرتری داشته باشید. تعداد مطالب برای یک ماه در بعضی ماهها خیلی کم بوده . به طور میانگین هر روز سه مطلب برای درج در وب مد نظر باشد. موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.