یا علی

الله

یا علی

الله

از معلمان جوان فرماندهی آموزش های شهید خضرایی تجلیل شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از اساتید و معلمان جوان فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی تجلیل به عمل آمد.
از معلمان جوان فرماندهی آموزش های شهید خضرایی تجلیل شد به نقل از روابط عمومی نهاجا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از اساتید و معلمان جوان فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی تجلیل به عمل آمد.   

در این مراسم سرهنگ ترابی جانشین فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی  طی سخنانی گفت: وجود نیروی انسانی متخصص وکارآمد که امروزه  از آن به عنوان سرمایه انسانی یاد می شود در هر سازمانی حیاتی است و این مهم در  نیروی هوایی به دلیل تجهیزات محور بودن این نیرو از اهمیت  ویژه تری برخوردار است.

وی افزود: معلمان و اساتید جوان نهاجا همواره با دلسوزی و پشتکار  در ارائه هر چه بهتر آموزش تلاش می کنند و اولویت اصلی همه آن ها آموزش است.

جانشین فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی  ظهار داشت: این اساتید در راستای تحقق اهداف خود همواره  علم آموزی، حرکت و پیشرفت به جلو را سرلوحه کارشان قرار داده اند.

سرهنگ ترابی در پایان گفت: معلمان و اساتید نیرو هوایی در والاترین جایگاه قرار دارند، چرا که اقدامات  آن ها برای نهاجا ارزشمند و تاثیرگذار است.

در پایان از معلمان و اساتید فرماندهی مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.