یا علی

الله

یا علی

الله

سربازان نماد حفظ امنیت کشور هستند

دبیر هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: سربازان نماد حفظ امنیت کشور هستند.  
سربازان نماد حفظ امنیت کشور هستند   سردار "رسول رحیمی"  دبیر هشتمین جشنواره جوان سرباز در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران اظهار داشت: سربازان وظیفه یکی از نمادهای مردمی برای حفظ امنیت کشور هستند.

دبیر هشتمین جشنواره جوان سرباز ادامه داد: این قشر در زمان‌های مختلف برای پیشبرد کشور وارد عمل شدند مانند زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش‌های موثری را ایفا کردند در دوران دفاع مقدس جوانان سرباز 70 هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی افزود: رشادت‌های این قشر هر روز در جامعه قابل مشاهده است به همین دلیل تجلیل از آنها امری واجب و مهم است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای مقام سرباز و تجلیل از آنها از هفت سال گذشته مراسم جشنواره جوان سرباز را برگزار کردند و سپاه پاسداران نیز چون برای سومین بار عهده‌دار این مسئله بود توانست مقدمات برگزاری این مراسم در بهترین شرایط فراهم کند.

دبیر جشنواره جوان سرباز تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز ابتدا در سه سطح استانی، سازمانی و نیروهای مسلح به تفکیک برگزار می‌شود و در پایان نیز این جشنواره که اختتامیه بر انها است برگزار می‌شود.

سردار رحیمی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما در این جشنواره محورهای مختلفی همچون سرباز، خلاقیت و فناوری، سرباز، مسئولیت و خانواده، سرباز و سازندگی و مسائلی از این دست را در دستور کار قرار دادیم.

در مراسم امسال 103 هزار نفر از یگان‌های سپاه، ناجا و وزارت دفاع و 103 هزار نفر دیگر نیز از ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کردند که از این میان 1665 نفر پذیرفته شده که از میان این 1665نفر نیز 36 نفر از سربازان و 12 نفر از فرماندهان به عنوان نیروهای برگزیده انتخاب شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.